6 Temmuz 2009 Pazartesi

Foton Kuşağı



Ben ilk duyduğumu da, açıkçası biraz telaşlandım. Dünya da geçirdiğim son 2 yılım olabilir düşündüm. Araştırmacılara göre, 2012’ de foton kuşağı dediğimiz bir döneme girecek dünyamız. Ancak biraz daha araştırdıktan sonra, foton kuşağının çokta kötü olmadığını anladım.

Güneş sistemi tüm gezenleri ile birlikte bu kuşağa girdiğinde dünyamızın ozon deliği onarılacak. Yani hayatta kalmayı başarabilirsek, foton kuşağı sonun da, artık yaz aylarındaki kavurucu sıcaklardan kurtulmuş olabiliriz.



Ayrıca yeni kazandıracağı bir başka güzel bir şey var. O da şu, bütün insanların çakraları açılacak ve toplum içinde 6. his dediğimiz duygular ve algılar artacak. Herkes birbirinin fikirlerini okuyabilecek. Bakın, böylece de dedikodu kalkmış olacak ve dostumuzu düşmanımızı daha iyi tanımış, bilmiş olacağız. Ve ben bilseydim, 2 yıl daha sabreder, reiki için çakralarımı açmaya çalışmazdım. Sanırım artık reiki yapmamın bir özelliği kalmayacak. Bu da fotonun benim açımdan oluşturduğu bir dezavantaj oldu.

Ve fotonun güzel bir sonucu daha, insanlar ölümsüz olacaklar. Ölüm olayı başka bir boyuta geçmeye karar verme şeklinde olacak. Bugün, sizi ölüme yaklaştıran, heyecan verici aktivitelerden uzak durduysanız, paraşütle atlama, rafting v.b gibi, artık 2 yıl sonra rahatlıkla yapabilirsiniz.

Bu arada foton kuşağına girmedik sanmayın. Araştırmacılara göre, foton kuşağının kendisinin bir aurası var. İlk aura katmanına da dünyamız, 1962’ de girmiş. İlk gözlemleyen ise İngiliz astronot Edmund Halley olmuş. Yani şu an da, foton kuşağının düşük enerjili ilk kısmının içindeyiz. İkinci enerji seviyesine ise 1987 yılında dünyamız girmiş. 2012’ de 3. enerji seviyesine girmesiyle de yaklaşık 5-6 gün karanlıkta kalacağız. Ve güneş sisteminin bu kuşaktan çıkması ise 2000 yıl sürecek. Yani 2000 yıl ölmeden yaşayabileceksiniz. Tabi bu geçiş sırasında hayatta kalmayı başarabilirsek.

Foton kuşağının 1. gününde, uzmanların verdiği tarihe göre, 21 Aralık 2012, kör bölgeye girilecek ve insanların vücut yapıları değişecek, elektrikli aletler çalışmayacak. 2. günde ise, güneş sistemi yeteri kadar çalışmayacağı için hava buzullardaki kadar soğucak, insanlar kendini şişmiş hissedecek. Yani, zayıf bir fiziğe sahipseniz 2 yıl daha keyfini çıkartın. 2 yıl sonra herkes aynı olacak. Böylece, en çok bayanların düşmanı olan, kilo sorunu da ortadan kalkmış olacak. Bakın yine fotonun getirdiği olumlu sonuçlardan biri.

3.-4. günlerde, atmosfer yavaş yavaş aydınlanmaya başlayacak. Elektrikli aletler çalışmaya başlayacak. Yıldızlar yeniden gökyüzünde görülmeye başlayacak. Ve 5.-6. gün de artık kör bölgeden çıkılacak. İnsanlar telepati yöntemiyle psişik güçlere sahip olacaklar. Herkes kendini daha zinde ve dinç hissedecek. Sanırım bu en çok benim için iyi olacak. Sürekli yorgun olmaktan oldukça sıkılmıştım.

Ben bunları öğrendikten sonra, foton kuşağının şöyle olduğunu düşündüm. Aslın da kıyamet kopacak. Ancak hiçbirimiz öldüğümüzü anlayacağımız için, bir daha da ölmeyeceğiz. Kıyamet içinde benzeri teoriler duymuştuk hatırlarsanız. Belki de, kıyametin, bugünkü modern adı, foton kuşağı olmuştur.

Elbette ki tüm bu teorilerin gerçekliğini yaşayarak öğreneceğiz. Tüm dünya için güzel bir gelecek olmasını diliyorum şimdiden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder