25 Eylül 2009 Cuma

OTTOMAN YURT DIŞI EĞİTİM HİZMETLERİ





 Ottoman yurt dışı eğitim hizmetlerini daha önce duymuş olanlarınız ya da ilk kez şimdi öğrenenleriniz vardır.
 Nedir Ottoman yurt dışı eğitim hizmetleri?
 Günüzmüde,bildiğiniz gibi yurt dışına gitmek,staj yapmak,deneyim kazanmak en önemlisi dil öğrenmek oldukça önemli.Üniversiteli olmak,kişilere artık eskisi ayrıcalık tanımıyor.Birçok üniversiteden,iyi bölümler bitiren gençlerin ne yazık ki işsiz kaldığını görebiliyoruz.Gittikçe de iş bulmak zorlaştı ve benim 'diplomalı işsiz' olarak tanımladığım toplumdaki işsiz gençler,her geçen gün artmaya başladı.

Eğer,siz de yurt dışı deneyimini güvenli kuruşlarla kazanmak,kendinizi geliştirmek,dilinizi geliştirmek istiyorsanız,Ottoman size oldukça güzel fırsatlar sunuyor.




Staj ,dil okulları,work&travell gibi imkanlarıyla size Amerikan'ın kapılarını açıyor.

Ottoman'ın eğitim danışmanı Zeynep KARA,19 yıldır profesyonel olarak öğrencilere yurt dışı fırsatlarının kapısını amakta anahtar görevi görüyor. İşini oldukça başarılı ve severek yapan Zeynep Hanım,Amerika'ya gidip kendini geliştirmek isteyen gençlere bu konuda yardımcı oluyor.

Eğer sizde bu şanslı gençlerden olmak istiyorsanız iletişm adresleri şöle;

ottomanyouth@superonline.com
info@ottomanyouth.com

adresleriyle mail yoluyla Zeynep Hanım'a ulaşabilirsiniz.

Tel: 0232 489 23 89
       0232 445 05 99
Aynı zamanda yukarıdaki telefon numarasından ulaşıp her şekilde bilgi alabilirsiniz.

Herkese bol şans diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder