4 Mayıs 2010 Salı

SÖZÜN BİTTİĞİ YER

Gelecek,geçmişin üstünde yükselir. Tarihini bilmeyen,tarihini unutan bir devlet,bir millet asla ve asla gelişemez,ilerleyemez. Fakat,bugün,ne yazık ki,geçmişini bilmeyen bir takım insan toğluluğunun başkanlığı altındayız. Hatta,toplulumuzun geneli,acınacak cahillikte. Her dakika Atatürk diyen,bayramlarda grurla bayrak sallayan toplum bu mudur! Göz göre göre,vatanını şeriatın ellerine teslim etmekmidir Atatürkçü olmak. Binlerce askerin,kanlarıyla beslediği bu toprağa sahip çıkamamak mıdır Atatürkçü olmak.
Vatan,millet nidalarıyla gelmiyor kaybedilenler. Her tarafa resimler koymaktan,bayraklar asmaktan daha öte bişeylerin yapılması gerekiyor memelekette.
Bugün başımızda,daha Hitlerle,İnönü arasındaki farkı,tarihini bilmeyen insanlar var. Kime sorsam,ben oy vermedim diye laflar sarfediyor. Sen oy vermedin,ben oy vermedim,kim getirdi peki bu insanları bulundukları yere.
Ben de daha fazla, nutuk atan insanların arasına karışmak istemediğimden,bitiriyorum cümlelerimi. Görün,duyuyun,uyumayın...
Yılmaz Özdil'in dediği gibi, uzuuunn uzun yazmaya gerek yok.
Sözün bittiği yer burası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder