2 Ocak 2010 Cumartesi

Dünya Tehlike Altında


2010'nun ilk günlerinde sanırım hiçte eğlenceli olmayan bir haberle başlıyorum. Yani bu tarz haberleri genellikle belirli zamanlarda duyarız. Büyük gök taşlarının düşmesi oldukça sık gündeme gelen haberlerdendir. Gerçi gündem de olmaz çok fazla. Genel de internetten bişeyler okumayı sevenler yayar haberleri yada çok ciddiyete bindiyse eğer haberlerd de göreriz. Benim için açıkçası pekta ilgi ekici olmamıştır bu tarz haberler. Diceksiniz ki o zaman neden bugün paylaştın? Gördüm ve bir de ben yazayım istedim :)) Belki sizler ilgileniyosunuzdur. Gerçekten bir gök taşı dünyaya düşene kadar da bu haberlere inanamayacağım sanırım :)


Dünyamıza 26 yıl sonra bir asteroidi düşüyormuş. Rus bilim adamlarları bunla ilgili toplantılara başlamışlar. Dünya da Fransa büyüklüğünde bir çöl meydana geleceği iddia ediliyor. Asteroidi'nin durdurulması için milyandolarlar harcanması gerekebilirmiş. Bilim insanalrı gerekirse bu paranın harcanacağını hatta ABD,Çin ve Avrupa ülkelerini de kapsayan bir proje oluşturlması bekleniyor.

Asteroidi düşüer mi düşmez mi bilmeiyorum ki düşeceğine de inanmıyorum ama en azından insanlık adına bişeyler yapılması sevindirici :))
 
Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder