7 Nisan 2010 Çarşamba

HP KULLANIYORSANIZ DİKKAT!

 Yaklaşık 1 ay kadar önce bilgisayarım bozuldu. Aşırı ısınm, kendiliğinden kapanma gibi sorunları vardı. Hp yetkili servise götürdüm. Ana kartın yandığını,Ankara'ya gideceğini, onarımın 1 ay süreceğini söylediler. Ayrıca bu 1 aydan kasıtta 30 iş günü. Yani benim bilgisayarı alma tarihim 20 niasana falan denk geliyor.
 Birçok çalışmamı bilgisayardan yapatığım için firmadan yeni bir bilgisayar istedim. Ancak,bunun da onayını zaten 15 günde alacaklarını,bu süre içersinde bilgisayarın gelebileceğini söylediler. 15 günden fazla bir süre geçti ve bilgisayarımdan hala bir haber yok!
 Ben de,Hp yi biraz araştırma yoluna gittim. Benim birçok madur olduğunu öğrendim. Hatta,bir kişinin cihanızını tamir etmedikleri halde,düzelttik diyerek geri verdiklerini de öğrendim.
 Bu kadar,kökleşmiş bir firmanın,koskoca Hp firmasını,bu derece berbat bir teknik servise sahip olması çok üzücü. Dünya çapında bu denli önemli yere sahip olan Hp'nin sıradan markalardan farkı olması gerektiğini beklerdim.
 Acaba,bilgisayarım olmadığı, yetersiz kalan çalışmalarımın,milyarlık maliyetini Hp karşılar mı?
  Ben böyle bir rezaleti ne yazık ki yaşadım,siz yaşamayın.
  Eğer bilgisayar almayı düşünüyorsanız,özellikle de, bilgisayar bilgim iyi değil,hangi marka diye düşünüyorsanız, Hp'yi kesinlikle listenizden çıkartın...
  Diğer Hp mağdurlarıyla ilgili linkleri de sizlerle paylaşmak istiyorum...,

http://forum.donanimhaber.com/m_19650414/tm.htm

http://mesaj.pclabs.com.tr/75011/hp-servis-rezaleti-2/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder